Otsi lõpetajat:

Karola Kaugema

  • Vabade kunstide teaduskond
  • Maal
  • ba
  • NUDES
  • Juhendaja(d): Holger Loodus
  • Ruumiinstallatsioon
  • Fotod: Elo Strauss

Idee tekkis Rexona deodorandi kahepoolselt reklaamlehelt. Meestele suunatud poolel kirjutati, et aastas kaks korda nädalas meres suplemist on võrreldav üle La Manche’i ujumisega. Naistele mõeldud poolel aga öeldi, et aasta jooksul iga päev näole kantud make-up’iga saaks ära värvida toaseina. Meeste pool oli seotud saavutusega, naiste oma aga argipäevaga. Reklaamist kannustatuna tekkis idee kattagi sein jumestuskreemiga ning luua lõhna ja ruumiinstallatsioon, kus toaseinad ja põrand on käsitsi kaetud jumestuskreemiga ning eksponeeritud on videoteos jumestuskreemi reklaamidest.

Kortsude eemaldamine, musklite suurendamine, piha peenemaks muutmine, piltide ja videote töötlemine on saanud reklaamimaailmas tavapäraseks. Sellega loonud ebarealistliku ilustandardid. Soov näha välja täiuslik nagu modell või meediastaar võib muutuda kinnisideeks ja tekitada tõsiseid kehapildiprobleeme, mis omakorda võivad viia söömishäireteni, dieedipillideni, steroidideni või muudetakse välimust kirurgiliselt. Kosmeetikareklaamid ja ühiskond manipuleerivad naistega, sisendades, et ilma meigita ei näe ta esinduslik välja, pole enda parim võimalik versioon. 
Töö teostamiseks kulus 50 pudelit eri toonides jumestuskreeme.

Video loomisel on kasutatud reklaame firmadelt: Revlon, Maybelline, La tulipe, Clarion, Almay, CoverGirl, Ultra Sheen, Shulton, L’Oreal.